![]() | დონით მაღლა |
ადამია, მარიამ და აფრიდონიძე, მარიამ და ბასილაია, მეგი (2024) VI კლასის მოსწავლეებში მოქალაქეობრივი კომპეტენციების განვითარების ხელშეწყობა სადამრიგებლო საათზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბერაძე, აზა და კობიაშვილი, მარიამ და რურუა, მარიამ (2025) პრობლემის შემოქმედებითად გადაჭრის სტრატეგიების დანერგვა მეოთხე კლასის მოსწავლეებთან სადამრიგებლო საათზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გვიშიანი, თეკლა და ზარაფიშვილი, მარიამ და კიკნაველიძე, სალომე (2025) პრობლემის შემოქმედებითად გადაჭრის სტრატეგიების დანერგვა მეოთხე კლასის მოსწავლეებთან საგნობრივი სწავლებისას. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გორაშვილი, სალომე და იოსელიანი, ნია და გოგიშვილი, ნინო (2024) შემოქმედებითი და არგუმენტირებული წერის უნარების განვითარება მეოთხე კლასის მოსწავლეებთან ქართული ენასა და ლიტერატურაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გუჯაბიძე, მარიამ და ნაკაიძე, მარიამ და გულოშვილი, ანი (2025) პროექტზე დაფუძნებული სწავლების გავლენა მე-4 კლასის მოსწავლეთა მოქალაქეობრივ და ეკონომიკურ წიგნიერებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
იოსავა, მონიკა და დევიძე, სოფო და ფოცხვერაშვილი, მარიამ (2024) თვითდისციპლინის/ქცევის თვითმართვის უნარის განვითარების ხელშეწყობა თბილისის N52 საჯარო სკოლის პირველი კლასის მოსწავლეებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კაპანაძე, თინათინ და წიქარიშვილი, ნინო და მოდებაძე, ანა (2025) განუზღვრელობისა და ალბათობის სწვლების დანერგვა დაწყებით საფეხურზე (VI კლასი). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კარაჯაევა, სოლმაზ და გულუევა, გიუნელ და რზაგულიევა, სამირა (2025) ჩანახატების როლი საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების სწავლებისას ბილინგვურ კლასებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ლომიძე, ნინო და ლაბაძე, თამარ და კუპრეიშვილი, მარი (2025) განათლება მდგრადი განვითარებისთვის - რესურსების შექმნა და დანერგვა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მარღანია, ლალი და მიჩიტაშვილი, თამარ და ჩხარტიშვილი, ანა (2024) სამეცნიერო შინაარსის ინსტრუქციების გაგება-გააზრების უნარების განვითარება ბუნებისმეტყველების გაკვეთილზე III კლასის მოსწავლეების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ოთანაძე, მარიამ და ოქროპირიძე, ნანა და აბასოვა, რუგაია (2025) სოციალურ-ემოციური უნარების (თვითრეგულირება, თვითშემეცნება, ურთიერთობები) განვითარება II კლასის მოსწავლეებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტახმაზოვა, დილარა და სამხარაძე, ლელა და ბაკიევა, საკინა (2024) დიფერენცირებული მიდგომის გამოყენება პირველკლასელთა აკადემიური მიღწევების გაუმჯობესებისთვის ქართულ ენაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
შაბურიშვილი, ანი და ბუკია, ვერიკო და შველიძე, ნინო (2025) თვითრეგულირების, ურთიერთობების, თვითშემეცნების უნარების განვითარება მეორე კლასის მოსწავლეებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
შერმაზანაშვილი, სოფიო და ოქროპირაშვილი, ეთერ და ხორავა, თამარ (2025) ჩანახატების მნიშვნელობა საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების სწავლის პროცესში – IV კლასის მოსწავლეების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ხუბულური, ვერიკო და ღონღაძე, თეონა და სიბაშვილი, ნათია (2024) დიფერენცირებული სწავლება მოსწავლეთა სენსორული სტილის გათვალისწინებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჯავაშვილი, ანა და ბერიშვილი, მადონა და მიქაძე, გვანცა (2025) ინტერაქტიული მიდგომების როლი გარემოსდაცვითი ცნობიერების განვითარებაში დაწყებით საფეხურზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჯვებენავა, ნინო (2024) STEM პროექტების განხორციელება V-VI კლასებში მულტიმედიური ფორმატის ინსტრუქციების გამოყენებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.