Items where Subject is "L Education > LI Special education"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Number of items at this level: 40.

არახამია, თეონა and ცირგაია, სოფიკო (2016) აუტიზმის სპექტრის მქონე მოსწავლეთა საჭიროებები სწავლა - სწავლების პროცესში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბარბაქაძე, მაია (2017) მასწავლებელთა მოსაზრებით, როგორ არის შესაძლებელი ცნებათა სწავლების და მეტყველების განვითარების ხელშეწყობა სკოლამდელი და დაწყებითი სასკოლო ასაკის მცირემხედველ და უსინათლო ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბახსოლიანი, ნუცა and ფაიქიძე, ლელა and ინასარიძე, ანა (2017) ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა და სწავლების უნივერსალური დიზაინი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბენაშვილი, ეკატერინე and სურმანიძე, ილონა (2023) რესურსოთახის სერვისით მოსარგებლე სსსმ მოსწავლეების საგაკვეთილო პროცესში ჩართვის მხარდამჭერი და ხელშემშლელი ფაქტორები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბეცეცაშვილი, თამარ (2022) სპეციალური მასწავლებლის პერსპექტივიდან დანახული საკუთარი როლი, სსსმ მოსწავლეთა მიმართ ტიპური განვითარების მქონე თანაკლასელთა დამოკიდებულებების გაუმჯობესებაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბოკუჩავა, თეა and მათეშვილი, მარიამ (2017) კითხვის ეფექტური სტრატეგიები სმენის სირთულეების მქონე მოსწავლეების სწავლებისას. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გონაშვილი, ანა (2021) როგორ გავაუმჯობესოთ სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში თანასწავლების მოდელის გამოყენებით. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დათაშვილი, ნინო (2022) სასწავლო რესურსების ხელმისაწვდომობა მხედველობის დარღვევის მქონე მოსწავლეთა სწავლების პროცესში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დევიძე, სალომე and მთიბელაშვილი, ბარბარე (2021) მასწავლებელთა გაძლიერების პროგრამა სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეებთან სწავლა-სწავლების პროცესში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დვალი, მარიამ and გიგაური, მაია (2023) „მეგობართა წრის“ გავლენა სსსმ მოსწავლის კლასელებთან სოციალური ინტერაქციის განვითარებაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ელიაშვილი, მარინა and გომელაური, დიანა (2021) სსსმ ბავშვის ბაღიდან სკოლაში ტრანზიციის პროცესის კვლევა პანდემიის პირობებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ერაძე, მარი and პაიჭაძე, სალომე (2023) ვიზუალური განრიგის გამოყენება ინტელექტუალური დარღვევის მქონე მოსწავლეებთან. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზურაშვილი, სოფიო and ლატარია, თეა (2022) კოხლეარული იმპლანტით მოსარგებლე, დაწყებითი საფეხურის მოსწავლის სწავლასთან დაკავშირებული გამოწვევები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

თარგამაძე, თეონა and ცოცხალაშვილი, ხატია (2023) ენაზე დაფუძნებული დასწავლის სირთულის მქონე მოსწავლის აკადემიური ჩართულობა ქართულის გაკვეთილზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კაველიძე, თამარ (2021) მრავლობითი დარღვევის მქონე მოსწავლეთათვის საგანმანათლებლო მომსახურება ზოგადი განათლების დონეზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კაპანაძე, ნინო (2019) თანამშრომლობითი უნარების გენერალიზება ინტეგრირებული კლასიდან საკლასო ოთახში აუტიზმის დროს. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კურკუმული, მარი and ღვინიაშვილი, ეკა (2017) როგორ ზრდის გრაფიკული ორგანაიზერების გამოყენება სმენის შეზღუდვის მქონე მოსწავლეთა ცოდნის მიღებას ქართული ენის სწავლების მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლურსმანაშვილი, გვანცა (2022) სპეციალური მასწავლებლის როლის, მნიშვნელობისა და გავლენის კვლევა მხედველობის სირთულის მქონე მოსწავლის სოციალური უნარების გაუმჯობესების პროცესში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მირინაშვილი, ნინო (2022) სოციალური და ემოციური ქცევითი სირთულეების პრევენცია სკოლამდელ დაწესებულებებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნადირაძე, იამზე (2022) ადრეული ინტერვენციის პროგრამაში ჩართული ბავშვის ბაღიდან სკოლაში ტრანზიციის პროცესში მისი პროგრამიდან გასვლის, გაცილების ეტაპი დაგეგმვისა და განხორციელების ორგანიზება. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნოზაძე, ხათუნა (2022) რემედიაციული სწავლების მნიშვნელობა მათემატიკაში კოვიდ 19-ის მიერ გამოწვეული დანაკარგების ასანაზღაურებლად. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სოლომონია, ნათია (2023) მასწავლებლის მიერ გამოყენებული სტრატეგიების როლი ემოციების გამოხატვაში (სწავლებაში) ემოციების რეგულაციის სირთულეების მქონე დაწყებითი კლასის მოსწავლესთან. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ტაბიძე, თამარ and შანავა, მაგდანა (2018) ადრეული ინკლუზიური განათლების ორგანიზაციული გამოწვევები განვითარების სხვადასხვა ეტაპზე მყოფი ორი ბაღის მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფირცხალაიშვილი-სულაძე, ფიქრია (2019) ხელოვნების გაკვეთილის როლი აუტიზმის სპექტრის მქონე მოსწავლეთა სოციალურ ინტეგრაციაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფხალაძე, ნინო (2021) კომპლექსური დავალებების ადაპტირება ინტელექტუალური დარღვევის მქონე მოსწავლეებისთვის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქათამაძე, ანა and გოგოლაძე, ქეთვან and საგინაძე, მარინა (2018) სქესობრივი და რეპროდუქციული ჯანმრთელობის საკითხები აუტისტური სპექტრის აშლილობის მქონე ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქიტესაშვილი, თამარ and დარჩიაშვილი, ეკატერინე (2017) „მეგობართა წრის“ გავლენა სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის რთულ ქცევაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქოქოსაძე, სალომე (2023) აკადემიური ჩართულობის ხელისშემშლელი ფაქტორები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ყაველაშვილი, გვანცა and მარგიშვილი, ანა and წერეთელი, ქრისტინა (2018) ადრეული ინკლუზიური განათლების გამოწვევები პრაქტიკაში განვითარების სხვადასხვა ეტაპზე მყოფი ორი ბაღის ვიდეო დაკვირვების მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ყორღანაშვილი, მარიამ (2023) მშობლის და აღმზრდელის პერსპექტივა სსმ ბავშვის მხარდაჭერაზე საბავშვო ბაღში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შველიძე, თამთა (2017) მხედველობის შეზღუდვის მქონე მოსწავლეთა ძირითადი გამოწვევები საკლასო აქტივობებში თანამონაწილეობისას. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩიხლაძე, ნინო and მამულაძე, ლედი (2021) სსსმ მოსწავლეთა საჭიროებები დისტანციური სწავლების დროს. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩუბინიძე, ნათია and ბაკურაძე, თამარ (2022) მშობლის ჰიპერმზრუნველობის გავლენა მხედველობის დარღვევის მქონე მოსწავლის დამოუკიდებლობის ხარისხზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ძიძიგური, ანა and მჟავანაძე, ნინო (2018) წერის სწავლების პროცესში არსებული სირთულეები და მათი დაძლევის გზები სმენის დარღვევის მქონე მოსწავლეთა სწავლებისას. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

წიფურია, ნათია and ქართველიშვილი, ნინო (2018) კავშირი შფოთვის დონესა და დამოუკიდებლობის ხარისხს შორის მხედველობის დარღვევის მქონე მოსწავლეებში სსიპ თბილისის 202-ე საჯარო სკოლის მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

წოწკოლაური, ნათია (2022) სპეციალური მასწავლებლის და საგნის მასწავლებლის თანამშრომლობის როლი აუტიზმის სპექტრის მქონე მოსწავლის სწავლებისას. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხარიტონიშვილი, ნინო and ხომერიკი, ელიკო (2021) ინდივიდუალური ასისტენტის როლი სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის დამოუკიდებლობის ხარისხის გაზრდის პროცესში სასწავლო აქტივობების დროს. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხაჩიაშვილი, ნინო (2023) თანამშრომლობის და გუნდურობის მნიშვნელობა დამოკიდებულებების ფორმირებაში (სსსმ მოსწავლის მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხეჩუაშვილი, ეთერ (2023) სპეციალური მასწავლებლის რეფლექსიური წერის გაუმჯობესება ტრენინგით. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხიმშიაშვილი, ნინო (2019) მხედველობის დარღვევის მქონე მოსწავლეების დამოუკიდებლობის ხელშეწყობა საკლასო სივრცეში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

This list was generated on Mon May 27 18:58:30 2024 PDT.