ობიექტები თემით "L Education > LI Special education"

დონით მაღლა
ექსპორტი [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
დაჯგუფება: ავტორები | ობიექტის ტიპი
გადასვლა: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
ამ დონეზე ობიექტების რაოდენობა: 51.

არახამია, თეონა და ცირგაია, სოფიკო (2016) აუტიზმის სპექტრის მქონე მოსწავლეთა საჭიროებები სწავლა - სწავლების პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბარბაქაძე, მაია (2017) მასწავლებელთა მოსაზრებით, როგორ არის შესაძლებელი ცნებათა სწავლების და მეტყველების განვითარების ხელშეწყობა სკოლამდელი და დაწყებითი სასკოლო ასაკის მცირემხედველ და უსინათლო ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბახსოლიანი, ნუცა და ფაიქიძე, ლელა და ინასარიძე, ანა (2017) ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა და სწავლების უნივერსალური დიზაინი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბენაშვილი, ეკატერინე და სურმანიძე, ილონა (2023) რესურსოთახის სერვისით მოსარგებლე სსსმ მოსწავლეების საგაკვეთილო პროცესში ჩართვის მხარდამჭერი და ხელშემშლელი ფაქტორები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბერიძე, მარიკა და მამულაშვილი, ანა (2024) სსსმ მოსწავლისადმი თანატოლთა თანადგომის ხელშემწყობი სტრატეგიები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბეცეცაშვილი, თამარ (2022) სპეციალური მასწავლებლის პერსპექტივიდან დანახული საკუთარი როლი, სსსმ მოსწავლეთა მიმართ ტიპური განვითარების მქონე თანაკლასელთა დამოკიდებულებების გაუმჯობესებაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბოკუჩავა, თეა და მათეშვილი, მარიამ (2017) კითხვის ეფექტური სტრატეგიები სმენის სირთულეების მქონე მოსწავლეების სწავლებისას. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გაბაძე, ნანა და მაისურაძე, მარიამ (2024) კავშირი მასწავლებლის სტრატეგიებსა და სსსმ მოსწავლეთა აკადემიური ჩართულობის ზრდას შორის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გელაშვილი, თამარ (2024) სპეციალურ პედაგოგთა გამოცდილება და გამოწვევები სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეთა სწავლებისას. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გიგაური, ანა და გოგუაძე, სოფიკო (2024) პრობლემური ქცევის შემცირების სტრატეგიები დაწყებითი საფეხურის მოსწავლესთან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გონაშვილი, ანა (2021) როგორ გავაუმჯობესოთ სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში თანასწავლების მოდელის გამოყენებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დათაშვილი, ნინო (2022) სასწავლო რესურსების ხელმისაწვდომობა მხედველობის დარღვევის მქონე მოსწავლეთა სწავლების პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დევიძე, სალომე და მთიბელაშვილი, ბარბარე (2021) მასწავლებელთა გაძლიერების პროგრამა სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეებთან სწავლა-სწავლების პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დვალი, მარიამ და გიგაური, მაია (2023) „მეგობართა წრის“ გავლენა სსსმ მოსწავლის კლასელებთან სოციალური ინტერაქციის განვითარებაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ედილაშვილი, მარიამ და ჩოხელი, მაია (2024) სსსმ მოსწავლის თანაკლასელთა მხარდაჭერის გაუმჯობესება „მეგობართა წრის“ ფარგლებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ელიაშვილი, მარინა და გომელაური, დიანა (2021) სსსმ ბავშვის ბაღიდან სკოლაში ტრანზიციის პროცესის კვლევა პანდემიის პირობებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ერაძე, მარი და პაიჭაძე, სალომე (2023) ვიზუალური განრიგის გამოყენება ინტელექტუალური დარღვევის მქონე მოსწავლეებთან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზურაშვილი, სოფიო და ლატარია, თეა (2022) კოხლეარული იმპლანტით მოსარგებლე, დაწყებითი საფეხურის მოსწავლის სწავლასთან დაკავშირებული გამოწვევები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

თარგამაძე, თეონა და ცოცხალაშვილი, ხატია (2023) ენაზე დაფუძნებული დასწავლის სირთულის მქონე მოსწავლის აკადემიური ჩართულობა ქართულის გაკვეთილზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კაველიძე, თამარ (2021) მრავლობითი დარღვევის მქონე მოსწავლეთათვის საგანმანათლებლო მომსახურება ზოგადი განათლების დონეზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კაპანაძე, ნინო (2019) თანამშრომლობითი უნარების გენერალიზება ინტეგრირებული კლასიდან საკლასო ოთახში აუტიზმის დროს. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კურკუმული, მარი და ღვინიაშვილი, ეკა (2017) როგორ ზრდის გრაფიკული ორგანაიზერების გამოყენება სმენის შეზღუდვის მქონე მოსწავლეთა ცოდნის მიღებას ქართული ენის სწავლების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლურსმანაშვილი, გვანცა (2022) სპეციალური მასწავლებლის როლის, მნიშვნელობისა და გავლენის კვლევა მხედველობის სირთულის მქონე მოსწავლის სოციალური უნარების გაუმჯობესების პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მესტვირიშვილი, მარიამ და ყაველაშვილი, ნინო (2024) სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის სკოლაში ტრანზიციის ხელშეწყობა ერთი ბაღის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მირინაშვილი, ნინო (2022) სოციალური და ემოციური ქცევითი სირთულეების პრევენცია სკოლამდელ დაწესებულებებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნადირაძე, იამზე (2022) ადრეული ინტერვენციის პროგრამაში ჩართული ბავშვის ბაღიდან სკოლაში ტრანზიციის პროცესში მისი პროგრამიდან გასვლის, გაცილების ეტაპი დაგეგმვისა და განხორციელების ორგანიზება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნოზაძე, ხათუნა (2022) რემედიაციული სწავლების მნიშვნელობა მათემატიკაში კოვიდ 19-ის მიერ გამოწვეული დანაკარგების ასანაზღაურებლად. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სოლომონია, ნათია (2023) მასწავლებლის მიერ გამოყენებული სტრატეგიების როლი ემოციების გამოხატვაში (სწავლებაში) ემოციების რეგულაციის სირთულეების მქონე დაწყებითი კლასის მოსწავლესთან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სხილაძე, ეკატერინე და ჯიშკარიანი, ქეთევან (2024) ქცევის პოზიტიური მხარდაჭერის მიდგომის გავლენა მასწავლებელსა და კლასზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სხულუხია, ანანო და პოპიაშვილი, თამარ (2024) სპეციფიკური სასწავლო ინტერვენციების გავლენა საგნის მასწავლებლის მიერ რეფლექსიური დღიურების წარმოების ხარისხზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ტაბიძე, თამარ და შანავა, მაგდანა (2018) ადრეული ინკლუზიური განათლების ორგანიზაციული გამოწვევები განვითარების სხვადასხვა ეტაპზე მყოფი ორი ბაღის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფირცხალაიშვილი-სულაძე, ფიქრია (2019) ხელოვნების გაკვეთილის როლი აუტიზმის სპექტრის მქონე მოსწავლეთა სოციალურ ინტეგრაციაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფხალაძე, ნინო (2021) კომპლექსური დავალებების ადაპტირება ინტელექტუალური დარღვევის მქონე მოსწავლეებისთვის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქათამაძე, ანა და გოგოლაძე, ქეთვან და საგინაძე, მარინა (2018) სქესობრივი და რეპროდუქციული ჯანმრთელობის საკითხები აუტისტური სპექტრის აშლილობის მქონე ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქიტესაშვილი, თამარ და დარჩიაშვილი, ეკატერინე (2017) „მეგობართა წრის“ გავლენა სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის რთულ ქცევაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქოქოსაძე, სალომე (2023) აკადემიური ჩართულობის ხელისშემშლელი ფაქტორები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ყაველაშვილი, გვანცა და მარგიშვილი, ანა და წერეთელი, ქრისტინა (2018) ადრეული ინკლუზიური განათლების გამოწვევები პრაქტიკაში განვითარების სხვადასხვა ეტაპზე მყოფი ორი ბაღის ვიდეო დაკვირვების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ყორღანაშვილი, მარიამ (2023) მშობლის და აღმზრდელის პერსპექტივა სსმ ბავშვის მხარდაჭერაზე საბავშვო ბაღში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შენგელია, ნინო (2024) აუტიზმის სპექტრის მქონე მოსწავლეთა მხარდაჭერა საგანმანათლებლო სივრცეში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შველიძე, თამთა (2017) მხედველობის შეზღუდვის მქონე მოსწავლეთა ძირითადი გამოწვევები საკლასო აქტივობებში თანამონაწილეობისას. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩიხლაძე, ნინო და მამულაძე, ლედი (2021) სსსმ მოსწავლეთა საჭიროებები დისტანციური სწავლების დროს. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩუბინიძე, ნათია და ბაკურაძე, თამარ (2022) მშობლის ჰიპერმზრუნველობის გავლენა მხედველობის დარღვევის მქონე მოსწავლის დამოუკიდებლობის ხარისხზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ძირკვაძე, მაია (2024) რთული ქცევის მართვა საგაკვეთილო პროცესის დროს. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ძიძიგური, ანა და მჟავანაძე, ნინო (2018) წერის სწავლების პროცესში არსებული სირთულეები და მათი დაძლევის გზები სმენის დარღვევის მქონე მოსწავლეთა სწავლებისას. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

წიკლაური, ნატო და ფეიქრიშვილი, ნათია (2024) ერთი შემთხვევის შესწავლა: არასასურველი ქცევების შემცირება ფუნქციურ-კომუნიკაციური ტრენინგით, ინსტრუქციის მიყოლა პოზიტიური განმტკიცების ვარიაბელური გრაფიკის გამოყენებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

წიფურია, ნათია და ქართველიშვილი, ნინო (2018) კავშირი შფოთვის დონესა და დამოუკიდებლობის ხარისხს შორის მხედველობის დარღვევის მქონე მოსწავლეებში სსიპ თბილისის 202-ე საჯარო სკოლის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

წოწკოლაური, ნათია (2022) სპეციალური მასწავლებლის და საგნის მასწავლებლის თანამშრომლობის როლი აუტიზმის სპექტრის მქონე მოსწავლის სწავლებისას. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხარიტონიშვილი, ნინო და ხომერიკი, ელიკო (2021) ინდივიდუალური ასისტენტის როლი სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის დამოუკიდებლობის ხარისხის გაზრდის პროცესში სასწავლო აქტივობების დროს. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხაჩიაშვილი, ნინო (2023) თანამშრომლობის და გუნდურობის მნიშვნელობა დამოკიდებულებების ფორმირებაში (სსსმ მოსწავლის მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხეჩუაშვილი, ეთერ (2023) სპეციალური მასწავლებლის რეფლექსიური წერის გაუმჯობესება ტრენინგით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხიმშიაშვილი, ნინო (2019) მხედველობის დარღვევის მქონე მოსწავლეების დამოუკიდებლობის ხელშეწყობა საკლასო სივრცეში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ეს სია შეიქმნა: Thu Dec 26 18:17:25 2024 PST.