ობიექტები თემით "L Education > LI Special education"

დონით მაღლა
ექსპორტი [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
დაჯგუფება: ავტორები | ობიექტის ტიპი
გადასვლა: | | | |
ამ დონეზე ობიექტების რაოდენობა: 7.

არახამია, თეონა და ცირგაია, სოფიკო (2016) აუტიზმის სპექტრის მქონე მოსწავლეთა საჭიროებები სწავლა - სწავლების პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბარბაქაძე, მაია (2017) მასწავლებელთა მოსაზრებით, როგორ არის შესაძლებელი ცნებათა სწავლების და მეტყველების განვითარების ხელშეწყობა სკოლამდელი და დაწყებითი სასკოლო ასაკის მცირემხედველ და უსინათლო ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბახსოლიანი, ნუცა და ფაიქიძე, ლელა და ინასარიძე, ანა (2017) ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა და სწავლების უნივერსალური დიზაინი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბოკუჩავა, თეა და მათეშვილი, მარიამ (2017) კითხვის ეფექტური სტრატეგიები სმენის სირთულეების მქონე მოსწავლეების სწავლებისას. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კურკუმული, მარი და ღვინიაშვილი, ეკა (2017) როგორ ზრდის გრაფიკული ორგანაიზერების გამოყენება სმენის შეზღუდვის მქონე მოსწავლეთა ცოდნის მიღებას ქართული ენის სწავლების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქიტესაშვილი, თამარ და დარჩიაშვილი, ეკატერინე (2017) „მეგობართა წრის“ გავლენა სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის რთულ ქცევაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შველიძე, თამთა (2017) მხედველობის შეზღუდვის მქონე მოსწავლეთა ძირითადი გამოწვევები საკლასო აქტივობებში თანამონაწილეობისას. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ეს სია შეიქმნა: Sat Nov 18 07:29:21 2017 PST.