როგორ ზრდის გრაფიკული ორგანაიზერების გამოყენება სმენის შეზღუდვის მქონე მოსწავლეთა ცოდნის მიღებას ქართული ენის სწავლების მაგალითზე

კურკუმული, მარი and ღვინიაშვილი, ეკა (2017) როგორ ზრდის გრაფიკული ორგანაიზერების გამოყენება სმენის შეზღუდვის მქონე მოსწავლეთა ცოდნის მიღებას ქართული ენის სწავლების მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
Preview
Text
Pages from ეკა ღვინიაშვილი, მარი კურკუმული.pdf

Download (115kB) | Preview
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: L Education > LI Special education
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 30 Mar 2017 14:07
Last Modified: 30 Mar 2017 14:07
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/6433

Actions (login required)

View Item View Item