კურკუმული, მარი და ღვინიაშვილი, ეკა (2017) როგორ ზრდის გრაფიკული ორგანაიზერების გამოყენება სმენის შეზღუდვის მქონე მოსწავლეთა ცოდნის მიღებას ქართული ენის სწავლების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
|
ტექსტი
Pages from ეკა ღვინიაშვილი, მარი კურკუმული.pdf Download (115kB) | გადახედვა |
| ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
|---|---|
| თემატიკა: | L Education > LI Special education |
| ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences |
| განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
| განთავსების თარიღი: | 30 მარტი 2017 14:07 |
| ბოლო ცვლილება: | 30 მარტი 2017 14:07 |
| URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/6433 |
Actions (login required)
![]() |
ობიექტის ნახვა |


