მასწავლებლის მიერ გამოყენებული სტრატეგიების როლი ემოციების გამოხატვაში (სწავლებაში) ემოციების რეგულაციის სირთულეების მქონე დაწყებითი კლასის მოსწავლესთან

სოლომონია, ნათია (2023) მასწავლებლის მიერ გამოყენებული სტრატეგიების როლი ემოციების გამოხატვაში (სწავლებაში) ემოციების რეგულაციის სირთულეების მქონე დაწყებითი კლასის მოსწავლესთან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ნათია სოლომონია.pdf

Download (56kB)
[img] ტექსტი
ნათია სოლომონია.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (814kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: L Education > LI Special education
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 03 ნოემბერი 2023 11:38
ბოლო ცვლილება: 03 ნოემბერი 2023 11:38
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12261

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა