ობიექტები, სადაც ავტორები არიან "ცირეკიძე, ელისო"

დონით მაღლა
ექსპორტი [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
დაჯგუფება: ობიექტის ტიპი | დაჯგუფების გარეშე
გადასვლა: დისერტაცია
ობიექტების რაოდენობა: 2.

დისერტაცია

ცირეკიძე, ელისო (2023) 21-ე საუკუნის ქართული ბრენდების საკომუნიკაციო სტრატეგია და განვითარების თავისებურებები სასიცოცხლო ციკლის სხვადასხვა ეტაპზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგოლაშვილი, თამარ და გოგოლაძე, გვანცა და ცირეკიძე, ელისო (2019) საქართველოს მსოფლიო ბრენდად ჩამოყალიბების პერსპექტივები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ეს სია შეიქმნა: Thu Mar 28 23:14:57 2024 PDT.