ობიექტები, სადაც ავტორები არიან "გაბისონია, მარიამ"

დონით მაღლა
ექსპორტი [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
დაჯგუფება: ობიექტის ტიპი | დაჯგუფების გარეშე
ობიექტების რაოდენობა: 2.

გაბისონია, მარიამ (2022) ხელოვნური ინტელექტის მზარდი როლი მარკეტინგის მენეჯმენტში და მისი გავლენა ქართველი მომხმარებლების დამოკიდებულებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გაბისონია, მარიამ (2016) ბავშვის აგრესიულობისა და აღზრდის სტილის კავშირი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ეს სია შეიქმნა: Wed Jul 17 14:55:52 2024 PDT.