ხელოვნური ინტელექტის მზარდი როლი მარკეტინგის მენეჯმენტში და მისი გავლენა ქართველი მომხმარებლების დამოკიდებულებაზე

გაბისონია, მარიამ (2022) ხელოვნური ინტელექტის მზარდი როლი მარკეტინგის მენეჯმენტში და მისი გავლენა ქართველი მომხმარებლების დამოკიდებულებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from მარიამ გაბისონია.pdf

Download (326kB)
[img] Text
მარიამ გაბისონია.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (2MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Business > Management
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 14 Nov 2022 11:17
Last Modified: 14 Nov 2022 11:17
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11644

Actions (login required)

View Item View Item