ხელოვნური ინტელექტის მზარდი როლი მარკეტინგის მენეჯმენტში და მისი გავლენა ქართველი მომხმარებლების დამოკიდებულებაზე

გაბისონია, მარიამ (2022) ხელოვნური ინტელექტის მზარდი როლი მარკეტინგის მენეჯმენტში და მისი გავლენა ქართველი მომხმარებლების დამოკიდებულებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from მარიამ გაბისონია.pdf

Download (326kB)
[img] ტექსტი
მარიამ გაბისონია.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (2MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 14 ნოემბერი 2022 11:17
ბოლო ცვლილება: 14 ნოემბერი 2022 11:17
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11644

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა