ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების თავისებურებები და მისი როლი ბრენდის წარმატების პროცესში საქართველოს მაგალითზე

მოდებაძე, ოთარ (2020) ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების თავისებურებები და მისი როლი ბრენდის წარმატების პროცესში საქართველოს მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ოთარი მოდებაძე.pdf

Download (93kB)
[img] ტექსტი
ოთარი მოდებაძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (659kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 13 ნოემბერი 2020 10:41
ბოლო ცვლილება: 13 ნოემბერი 2020 10:41
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9898

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა