The Impact of Supplier’s CSR On Loyalty of Customers in Georgian Building Materials Business-To-Business Market Through Customer Company Identification: The Mediating Effect of Fit Level Between the Supplier’s Business and Its Philanthropic CSR Engagement

Urushadze, Tamar და Rokhsati, Koorosh და Abramia, Anna (2020) The Impact of Supplier’s CSR On Loyalty of Customers in Georgian Building Materials Business-To-Business Market Through Customer Company Identification: The Mediating Effect of Fit Level Between the Supplier’s Business and Its Philanthropic CSR Engagement. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Tamar Urushadze, Koorosh Rokhsati, Anna Abramia.pdf

Download (58kB)
[img] ტექსტი
Tamar Urushadze, Koorosh Rokhsati, Anna Abramia.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (743kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 06 ნოემბერი 2020 08:08
ბოლო ცვლილება: 06 ნოემბერი 2020 08:08
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9854

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა