The impact of electronic word‐of‐mouth in Millennials on tourism destination choice in online customer communities. (Generation Y)

Zakaradze, Ana (2020) The impact of electronic word‐of‐mouth in Millennials on tourism destination choice in online customer communities. (Generation Y). სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Ana Zakaradze.pdf

Download (366kB)
[img] ტექსტი
Ana Zakaradze.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 04 ნოემბერი 2020 12:15
ბოლო ცვლილება: 04 ნოემბერი 2020 12:16
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9841

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა