ინფლუენსერ მარკეტინგი, როგორც მარკეტინგის ინსტრუმენტი, გავლენის მარკეტინგული კამპანიის შექმნის პროცესი ინსტაგრამზე.

გიორგაშვილი, ანნა (2020) ინფლუენსერ მარკეტინგი, როგორც მარკეტინგის ინსტრუმენტი, გავლენის მარკეტინგული კამპანიის შექმნის პროცესი ინსტაგრამზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ანნა გიორგაშვილი.pdf

Download (146kB)
[img] ტექსტი
ანნა გიორგაშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (734kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 21 ოქტომბერი 2020 10:48
ბოლო ცვლილება: 21 ოქტომბერი 2020 10:51
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9827

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა