კლიენტებთან ურთიერთობის მენეჯმენტის (CRM) გავლენა ბანკისადმი და ბანკირისადმი კლიენტის მიჯაჭვულობაზე

მარკოიშვილი, ნინო და კახიძე, თამარ და ფოფხაძე, სოფიკო (2019) კლიენტებთან ურთიერთობის მენეჯმენტის (CRM) გავლენა ბანკისადმი და ბანკირისადმი კლიენტის მიჯაჭვულობაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ნინო მარკოიშვილი, თამარ კახიძე, სოფიკო ფოფხაძე.pdf

Download (257kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 11 ნოემბერი 2019 10:51
ბოლო ცვლილება: 11 ნოემბერი 2019 10:51
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9704

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა