The impact of framing a positive image on harmful product as a part of a marketing strategy and the placebo effect it has on the consumers behavior

Bukhnikashvili, Ketevani და Bakhtatdze, Tinatin (2019) The impact of framing a positive image on harmful product as a part of a marketing strategy and the placebo effect it has on the consumers behavior. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Ketevani Bukhnikashvili, Tinatin Bakhtatdze.pdf

Download (117kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 29 ოქტომბერი 2019 13:10
ბოლო ცვლილება: 29 ოქტომბერი 2019 13:13
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9609

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა