საოჯახო სამზარეულოების ბაზრის კვლევა და მომხმარებლის დამოკიდებულება მზა პროდუქტების მიმართ მარკეტინგული კვლევა

ნადარაია, გიორგი (2017) საოჯახო სამზარეულოების ბაზრის კვლევა და მომხმარებლის დამოკიდებულება მზა პროდუქტების მიმართ მარკეტინგული კვლევა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
Pages from გიორგი ნადარაია.pdf

Download (103kB) | გადახედვა
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 20 მარტი 2017 14:17
ბოლო ცვლილება: 20 მარტი 2017 14:17
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/6419

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა