ფაქტორები, რომლებიც განაპირობებს მომხმარებლის ნდობას ონლაინ კომერციის მიმართ

ჯაფარიძე, თამარ (2014) ფაქტორები, რომლებიც განაპირობებს მომხმარებლის ნდობას ონლაინ კომერციის მიმართ. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
Pages from თამარ ჯაფარიძე.pdf

Download (154kB) | გადახედვა
[img] ტექსტი
თამარ ჯაფარიძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (783kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Z Library Science (General). Information Science > ZC Information Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 13 მაისი 2015 06:32
ბოლო ცვლილება: 27 აპრილი 2016 10:10
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2429

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა