Student Active Learning in Science (SALiS) - The theoretical and organisational framework of a TEMPUS IV project

Eilks, Ingo და Kapanadze, Marika (2012) Student Active Learning in Science (SALiS) - The theoretical and organisational framework of a TEMPUS IV project. Chimica nella Scuola, 34 (3). С. 168-169.

მოცემული მასალის ბოლო ვერსია.

[img] ტექსტი
CnS Kapanadze Eilks SALiS.pdf

Download (182kB)

რეზიუმე

Educational theory suggests that learning science follows the theory of social constructivism. This theory asks for organizing the teaching-learning-process in a student-active mode to be characterized by high individual as well as collaborative and cooperative student activity. This paper sums up essential tenets from this theoretical justification for more student-active learning in science. It discusses different dimensions of making the student more active in the science classroom as a theoretical underpinning of the EU-project TEMPUS-SALiS. The framework of the project will be presented.

ობიექტის ტიპი: სტატია
თემატიკა: L Education > L Education (General)
ქვეგანყოფილება: Faculties/Schools > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Dr. Marika Kapanadze
განთავსების თარიღი: 20 აპრილი 2015 12:18
ბოლო ცვლილება: 20 აპრილი 2015 12:18
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2119

ამ მასალაზე ხელმისაწვდომი ვერსია

  • Student Active Learning in Science (SALiS) - The theoretical and organisational framework of a TEMPUS IV project. (deposited 20 აპრილი 2015 12:18) [ასახულია მიმდინარე დროს]

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა