საინფორმაციო კამპანიის ტიპები და მათი გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე სადაზღვევო კომპანიების მაგალითზე

ცქიტიშვილი, მედეა (2024) საინფორმაციო კამპანიის ტიპები და მათი გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე სადაზღვევო კომპანიების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from მედეა ცქიტიშვილი.pdf

Download (84kB)
[img] ტექსტი
მედეა ცქიტიშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 26 ნოემბერი 2024 13:00
ბოლო ცვლილება: 26 ნოემბერი 2024 13:00
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12847

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა