Evaluating the Impact and Effectiveness of Influencer Marketing in the Food and Beverage Industry in Georgia, with a Focus on Cafes, Restaurants, and Bars

Begdarashvili, Ana (2024) Evaluating the Impact and Effectiveness of Influencer Marketing in the Food and Beverage Industry in Georgia, with a Focus on Cafes, Restaurants, and Bars. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Ana Begdarashvili.pdf

Download (120kB)
[img] ტექსტი
Ana Begdarashvili.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (720kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 21 ნოემბერი 2024 10:14
ბოლო ცვლილება: 21 ნოემბერი 2024 10:14
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12766

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა