Impact of Brand Signature on Brand Performance among Jordanian and Georgian Consumers: A Case of Carraefour in the Retail Industry

Nsour, Shatha (2022) Impact of Brand Signature on Brand Performance among Jordanian and Georgian Consumers: A Case of Carraefour in the Retail Industry. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Shatha Nsour.pdf

Download (51kB)
[img] ტექსტი
Shatha Nsour.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (2MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 08 ნოემბერი 2022 13:39
ბოლო ცვლილება: 08 ნოემბერი 2022 13:39
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11530

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა