IMPACT OF MARKETING STRATEGIES ON THE PERFORMANCE OF A FIRM: CASE STUDY; TEXTILE RETAILING STORE, TBILISI

Saglam, Defne (2022) IMPACT OF MARKETING STRATEGIES ON THE PERFORMANCE OF A FIRM: CASE STUDY; TEXTILE RETAILING STORE, TBILISI. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Defne Saglam.pdf

Download (65kB)
[img] ტექსტი
Defne Saglam.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (366kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 04 აპრილი 2022 12:29
ბოლო ცვლილება: 04 აპრილი 2022 12:29
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11079

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა