ლეკიშვილი, სალომე და ქარჩავა, ქეთევან (2020) პანდემიის (COVID-19) გავლენა მარკეტინგზე (საქართველოს მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from სალომე ლეკიშვილი, ქეთევან ქარჩავა.pdf Download (94kB) |
|
ტექსტი
სალომე ლეკიშვილი, ქეთევან ქარჩავა.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (1MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 13 ნოემბერი 2020 11:43 |
ბოლო ცვლილება: | 13 ნოემბერი 2020 11:43 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9901 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |