ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების თავისებურებები და მისი როლი ბრენდის წარმატების პროცესში საქართველოს მაგალითზე

მოდებაძე, ოთარ (2020) ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების თავისებურებები და მისი როლი ბრენდის წარმატების პროცესში საქართველოს მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ოთარი მოდებაძე.pdf

Download (93kB)
[img] Text
ოთარი მოდებაძე.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (659kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Business > Management
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 13 Nov 2020 10:41
Last Modified: 13 Nov 2020 10:41
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9898

Actions (login required)

View Item View Item