ინფლუენსერ მარკეტინგი, როგორც მარკეტინგის ინსტრუმენტი, გავლენის მარკეტინგული კამპანიის შექმნის პროცესი ინსტაგრამზე.

გიორგაშვილი, ანნა (2020) ინფლუენსერ მარკეტინგი, როგორც მარკეტინგის ინსტრუმენტი, გავლენის მარკეტინგული კამპანიის შექმნის პროცესი ინსტაგრამზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ანნა გიორგაშვილი.pdf

Download (146kB)
[img] Text
ანნა გიორგაშვილი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (734kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Business > Management
Divisions: Student Theses > MA Theses > School of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 21 Oct 2020 10:48
Last Modified: 21 Oct 2020 10:51
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9827

Actions (login required)

View Item View Item