გენდერის როლის გავლენა ინტერნეტ მაღაზიების პროდუქტის შესყიდვის გადაწყვეტილების პროცესზე

ბეღელაძე, ნიკა და კეკელიძე, სოფიო და მუმლაძე, ოთარ (2019) გენდერის როლის გავლენა ინტერნეტ მაღაზიების პროდუქტის შესყიდვის გადაწყვეტილების პროცესზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ნიკა ბეღელაძე, სოფიო კეკელიძე, ოთარ მუმლაძე.pdf

Download (132kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 11 ნოემბერი 2019 10:36
ბოლო ცვლილება: 11 ნოემბერი 2019 10:36
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9698

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა