Use of social media to increase product awareness; An example of small sized coffee shops in Georgia

Gvirjishvili, Mariam და Aptsiauri, Tamar და Beridze, Beka (2019) Use of social media to increase product awareness; An example of small sized coffee shops in Georgia. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Mariam Gvirjishvili, Tamar Aptsiauri, Beka Beridze.pdf

Download (77kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 29 ოქტომბერი 2019 13:23
ბოლო ცვლილება: 29 ოქტომბერი 2019 13:23
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9612

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა