Bukhnikashvili, Ketevani და Bakhtatdze, Tinatin (2019) The impact of framing a positive image on harmful product as a part of a marketing strategy and the placebo effect it has on the consumers behavior. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.
|
ტექსტი
Pages from Ketevani Bukhnikashvili, Tinatin Bakhtatdze.pdf Download (117kB) |
| ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
|---|---|
| თემატიკა: | Business > Business Administration |
| ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > School of Business,Technology and Education |
| განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
| განთავსების თარიღი: | 29 ოქტომბერი 2019 13:10 |
| ბოლო ცვლილება: | 29 ოქტომბერი 2019 13:13 |
| URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9609 |
Actions (login required)
![]() |
ობიექტის ნახვა |


