ბრენდის განვითარების პირველი საფეხური ქართული სტარტაპების მაგალითზე

გოდერძიშვილი, თამარ და მაისურაძე, მარიამ და კაკაბაძე, ანნა და კვარაცხელია, თამუნა (2018) ბრენდის განვითარების პირველი საფეხური ქართული სტარტაპების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
Pages from თამარ გოდერძიშვილი, მარიამ მაისურაძე, ანნა კაკაბაძე, თამუნა კვარაცხელია.pdf

Download (103kB) | გადახედვა
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 08 ოქტომბერი 2018 11:27
ბოლო ცვლილება: 08 ოქტომბერი 2018 11:27
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/8918

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა