„ილიაუნის ბიზნესის სკოლის სტრატეგიული დაგეგმვის მარკეტინგული კონცეფცია და საკომუნიკაციო სტრატეგია”

მახარაძე, გიორგი და კალატოზი, ანა და ბოლქვაძე, ევა (2018) „ილიაუნის ბიზნესის სკოლის სტრატეგიული დაგეგმვის მარკეტინგული კონცეფცია და საკომუნიკაციო სტრატეგია”. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
Pages from გიორგი მახარაძე, ანა კალატოზი, ევა ბოლქვაძე - სამაგისტრო ნაშრომი_#4.pdf

Download (246kB) | გადახედვა
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 05 ოქტომბერი 2018 13:36
ბოლო ცვლილება: 05 ოქტომბერი 2018 13:36
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/8906

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა