ქასრაშვილი, ეთერ და სადრაძე, მარიამ და დვალიშვილი–ჩიხორია, თამარ (2016) როგორ გავაუმჯობესოთ თბილისის 64-ე საჯარო სკოლის ინტეგრირებული კლასის მოსწავლეთა ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from mec (222).pdf Download (285kB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | L Education > LH Education Administration |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 03 ოქტომბერი 2016 14:07 |
ბოლო ცვლილება: | 03 ოქტომბერი 2016 14:07 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/5513 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |