სტრატეგიული მარკეტინგის როლი კომპანიის გრძელვადიანი განვითარების გეგმის ფორმირებაში (კრედოს მაგალითზე)

შელია, ნინო and ცერცვაძე, თამარ and გორგილაძე, ნინო (2016) სტრატეგიული მარკეტინგის როლი კომპანიის გრძელვადიანი განვითარების გეგმის ფორმირებაში (კრედოს მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from biz (109).pdf

Download (96kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Business
Divisions: Student Theses > MA Theses > School of Business
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 16 Sep 2016 15:54
Last Modified: 21 Sep 2016 12:00
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/5272

Actions (login required)

View Item View Item