სტრატეგიული მარკეტინგის როლი კომპანიის გრძელვადიანი განვითარების გეგმის ფორმირებაში (კრედოს მაგალითზე)

შელია, ნინო და ცერცვაძე, თამარ და გორგილაძე, ნინო (2016) სტრატეგიული მარკეტინგის როლი კომპანიის გრძელვადიანი განვითარების გეგმის ფორმირებაში (კრედოს მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from biz (109).pdf

Download (96kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 16 სექტემბერი 2016 15:54
ბოლო ცვლილება: 21 სექტემბერი 2016 12:00
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/5272

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა