პაციენტების კმაყოფილების დონისა და მომსახურების ხარისხის განსაზღვრა

ზაბახიძე, თეონა და კიპაროიძე, ანა და ქურასბედიანი, მეგი (2016) პაციენტების კმაყოფილების დონისა და მომსახურების ხარისხის განსაზღვრა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from biz (79).pdf

Download (125kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 15 სექტემბერი 2016 14:10
ბოლო ცვლილება: 15 სექტემბერი 2016 14:10
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/5242

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა