საკლასო აქტივობების დიფერენცირება, როგორც მოსწავლეთა კითხვის კომპეტენციის ამაღლების ერთ-ერთი ეფექტური სტრატეგია

მერკვილაძე, მარიამ (2015) საკლასო აქტივობების დიფერენცირება, როგორც მოსწავლეთა კითხვის კომპეტენციის ამაღლების ერთ-ერთი ეფექტური სტრატეგია. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
მარიამ მერკვილაძე - სამაგისტრო ნაშრომი.pdf

Download (74kB) | გადახედვა
[img] ტექსტი
მარიამ მერკვილაძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: L Education > L Education (General)
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 22 სექტემბერი 2015 10:23
ბოლო ცვლილება: 19 აპრილი 2016 08:43
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/3532

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა