კულტურული ორგანიზაციის მარკეტინგული ანალიზი (სამეფო უბნის თეატრის მაგალითზე)

კანდელაკი, თამარ (2014) კულტურული ორგანიზაციის მარკეტინგული ანალიზი (სამეფო უბნის თეატრის მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
თამარ კანდელაკი.pdf

Download (100kB) | გადახედვა
[img] ტექსტი
თამარ კანდელაკი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (375kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: W Arts and Cultural Studies > WD Art Theory and Practice
W Arts and Cultural Studies > WC Cultural Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 14 მაისი 2015 08:59
ბოლო ცვლილება: 28 აპრილი 2016 10:26
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2475

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა