Eilks, Ingo და Kapanadze, Marika (2012) Student Active Learning in Science (SALiS) - The theoretical and organisational framework of a TEMPUS IV project. Chimica nella Scuola, 34 (3). С. 168-169.
მოცემული მასალის ბოლო ვერსია.
ტექსტი
CnS Kapanadze Eilks SALiS.pdf Download (182kB) |
რეზიუმე
Educational theory suggests that learning science follows the theory of social constructivism. This theory asks for organizing the teaching-learning-process in a student-active mode to be characterized by high individual as well as collaborative and cooperative student activity. This paper sums up essential tenets from this theoretical justification for more student-active learning in science. It discusses different dimensions of making the student more active in the science classroom as a theoretical underpinning of the EU-project TEMPUS-SALiS. The framework of the project will be presented.
ობიექტის ტიპი: | სტატია |
---|---|
თემატიკა: | L Education > L Education (General) |
ქვეგანყოფილება: | Faculties/Schools > Faculty of Arts and Sciences |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Dr. Marika Kapanadze |
განთავსების თარიღი: | 20 აპრილი 2015 12:18 |
ბოლო ცვლილება: | 20 აპრილი 2015 12:18 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2119 |
ამ მასალაზე ხელმისაწვდომი ვერსია
- Student Active Learning in Science (SALiS) - The theoretical and organisational framework of a TEMPUS IV project. (deposited 20 აპრილი 2015 12:18) [ასახულია მიმდინარე დროს]
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |