ციფრული და ადგილობრივი მარკეტინგის სინერგია მცირე ბიზნესში საკანცელარიო და სამხატვრო მაღაზიის მაგალითზე

გულორდავა, ქეთევან (2025) ციფრული და ადგილობრივი მარკეტინგის სინერგია მცირე ბიზნესში საკანცელარიო და სამხატვრო მაღაზიის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ქეთევან გულორდავა.pdf

Download (117kB)
[img] ტექსტი
ქეთევან გულორდავა.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (2MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 26 ნოემბერი 2025 12:10
ბოლო ცვლილება: 26 ნოემბერი 2025 12:10
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/13394

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა