საქართველოს, როგორც ტურისტული ბრენდის, სტრატეგიული პიარი ახლო აღმოსავლეთის კულტურული თავისებურებების გათვალისწინებით

გიგუაშვილი, ქეთევან (2025) საქართველოს, როგორც ტურისტული ბრენდის, სტრატეგიული პიარი ახლო აღმოსავლეთის კულტურული თავისებურებების გათვალისწინებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ქეთევან გიგუაშვილი.pdf

Download (103kB)
[img] ტექსტი
ქეთევან გიგუაშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 26 ნოემბერი 2025 12:08
ბოლო ცვლილება: 26 ნოემბერი 2025 12:08
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/13393

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა