სოციალური მედიის გავლენა ბრენდების კრიზისულ კომუნიკაციაზე: ქართული კომპანიების ანალიზი

რამიშვილი, რუსუდან (2025) სოციალური მედიის გავლენა ბრენდების კრიზისულ კომუნიკაციაზე: ქართული კომპანიების ანალიზი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from რუსუდან რამიშვილი.pdf

Download (91kB)
[img] ტექსტი
რუსუდან რამიშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 26 ნოემბერი 2025 11:38
ბოლო ცვლილება: 26 ნოემბერი 2025 11:38
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/13387

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა