როგორ გავლენას ახდენს მომხმარებლის ქცევაზე ელ. კომერციის პლატფორმების შეთავაზებები Covid19-ის პანდემიის შემდეგ, საქართველოს მაგალითზე

რეხვიაშვილი, ანა (2025) როგორ გავლენას ახდენს მომხმარებლის ქცევაზე ელ. კომერციის პლატფორმების შეთავაზებები Covid19-ის პანდემიის შემდეგ, საქართველოს მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ანა რეხვიაშვილი.pdf

Download (167kB)
[img] ტექსტი
ანა რეხვიაშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (3MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 24 ნოემბერი 2025 12:34
ბოლო ცვლილება: 24 ნოემბერი 2025 12:34
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/13292

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა