ბრენდინგის გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე სასტუმროების შერჩევის პროცესისას (საქართველოს მაგალითზე)

ინჯია, ანა (2025) ბრენდინგის გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე სასტუმროების შერჩევის პროცესისას (საქართველოს მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ანა ინჯია.pdf

Download (150kB)
[img] ტექსტი
ანა ინჯია.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (706kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 24 ნოემბერი 2025 12:26
ბოლო ცვლილება: 24 ნოემბერი 2025 12:26
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/13291

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა