ბრენდებთან დაკავშირებული დეზინფორმაციის გავლენა ბრენდების რეპუტაციასა და მომხმარებელთა ნდობაზე ქართულ მასმედიაში

აშორტია, ნორა (2025) ბრენდებთან დაკავშირებული დეზინფორმაციის გავლენა ბრენდების რეპუტაციასა და მომხმარებელთა ნდობაზე ქართულ მასმედიაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ნორა აშორტია.pdf

Download (144kB)
[img] ტექსტი
ნორა აშორტია.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (2MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 01 აპრილი 2025 10:32
ბოლო ცვლილება: 01 აპრილი 2025 10:32
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12896

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა