ნეირომარკეტინგული ტაქტიკების გამოყენების კვლევა - საქართველოს FMCG სექტორის მაგალითზე

ლომიძე, ნინო და ბენიძე, ანი (2024) ნეირომარკეტინგული ტაქტიკების გამოყენების კვლევა - საქართველოს FMCG სექტორის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ნინო ბენიძე, ანი ლომიძე.pdf

Download (116kB)
[img] ტექსტი
ნინო ბენიძე, ანი ლომიძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 26 ნოემბერი 2024 13:26
ბოლო ცვლილება: 26 ნოემბერი 2024 13:26
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12859

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა