ინტერნეტ რეკლამის გავლენა ჰორეკა ბიზნესის მომხმარებელთა ქცევაზე, საქართველოში

გიორგაძე, ნატო (2024) ინტერნეტ რეკლამის გავლენა ჰორეკა ბიზნესის მომხმარებელთა ქცევაზე, საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ნატო გიორგაძე.pdf

Download (98kB)
[img] Text
ნატო გიორგაძე.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (1MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Business > Business Administration
Business > Management
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 26 Nov 2024 13:18
Last Modified: 26 Nov 2024 13:18
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12855

Actions (login required)

View Item View Item