საზოგადოების დამოკიდებულება საქართველოში არსებული კომპანიების მიერ განხორციელებული რეაქტიული მარკეტინგული კომუნიკაციების მიმართ

ჩუბინიძე, გვანცა (2024) საზოგადოების დამოკიდებულება საქართველოში არსებული კომპანიების მიერ განხორციელებული რეაქტიული მარკეტინგული კომუნიკაციების მიმართ. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from გვანცა ჩუბინიძე.pdf

Download (98kB)
[img] ტექსტი
გვანცა ჩუბინიძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (4MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 22 ნოემბერი 2024 09:40
ბოლო ცვლილება: 22 ნოემბერი 2024 09:40
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12792

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა