The Impact of Digital Marketing on the Customer’s Purchasing Decision in Georgian Large Real Estate Companies

Ugrekhelidze, George (2024) The Impact of Digital Marketing on the Customer’s Purchasing Decision in Georgian Large Real Estate Companies. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Giorgi Ugrexelidze.pdf

Download (266kB)
[img] ტექსტი
Giorgi Ugrexelidze.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 21 ნოემბერი 2024 10:29
ბოლო ცვლილება: 21 ნოემბერი 2024 10:29
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12772

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა