გეწაძე, ნინო და მარტიაშვილი, თამარ და კეკელია, დავით (2023) რა გავლენას ახდენს სოციალურ მედიაში განთავსებული ბრენდების რეკლამა კლასიკურ-ტრადიციულ რეკლამაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from ნინო გეწაძე, თამარ მარტიაშვილი, დავით კეკელია.pdf Download (327kB) |
|
ტექსტი
ნინო გეწაძე, თამარ მარტიაშვილი, დავით კეკელია.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (1MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 08 ნოემბერი 2023 06:55 |
ბოლო ცვლილება: | 08 ნოემბერი 2023 06:55 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12287 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |