ასათიანი, ნინო და დადუნაშვილი, თინათინ (2023) ქოფირაითინგის როლის საქართველოს ტურისტულ ბრენდად ფორმირების პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from ნინო ასათიანი, თინათინ დადუნაშვილი.pdf Download (108kB) |
|
ტექსტი
ნინო ასათიანი, თინათინ დადუნაშვილი.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (780kB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 06 ნოემბერი 2023 12:56 |
ბოლო ცვლილება: | 06 ნოემბერი 2023 12:56 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12272 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |