დოინჯაშვილი, ანუკი და ნავროზაშვილი, მარიამ (2023) ინფლუენსერ მარკეტინგის როლი სტარტაპ ბიზნესის განვითარებაში ქართულ ბაზარზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from მარიამ ნავროზაშვილი, ანუკი დოინჯაშვილი.pdf Download (118kB) |
|
ტექსტი
მარიამ ნავროზაშვილი, ანუკი დოინჯაშვილი.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (3MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 03 ნოემბერი 2023 10:30 |
ბოლო ცვლილება: | 03 ნოემბერი 2023 10:30 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12241 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |