ბრენდინგის გავლენა მომხმარებლის ქცევასა და ერთგულებაზე სასტუმრო ინდუსტრიაში საქართველოს მაგალითზე

ალანია, ლიკა (2023) ბრენდინგის გავლენა მომხმარებლის ქცევასა და ერთგულებაზე სასტუმრო ინდუსტრიაში საქართველოს მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ლიკა ალანია.pdf

Download (105kB)
[img] ტექსტი
ლიკა ალანია.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (545kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 14 მარტი 2023 10:12
ბოლო ცვლილება: 14 მარტი 2023 10:12
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11770

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა