ღავთაძე, ქეთი და დავითაძე, გიორგი და ბერიძე, ქეთინო (2022) მერჩენდაიზინგის გავლენა სამომხმარებლო ქცევაზე, საქართველოში FMCG სექტორში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from ქეთი ღავთაძე, გიორგი დავითაძე, ქეთინო ბერიძე.pdf Download (99kB) |
|
ტექსტი
ქეთი ღავთაძე, გიორგი დავითაძე, ქეთინო ბერიძე.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (1MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 16 ნოემბერი 2022 10:01 |
ბოლო ცვლილება: | 16 ნოემბერი 2022 10:01 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11735 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |